2009. augusztus 13., csütörtök

Csomagot hozott a posta.

Több kommentben olvashattátok, hogy nagyon szeretem a ropit, a sós dolgokat, viszont az édességekért annyira nem vagyok oda.
Ebben Skatával egymásra találtunk, mert Ő is így van ezzel.
Már azt is megbeszéltük, hogy melyik fajta a jó. Ugyanis nem mindegy.
A Nógrádi a kedvencünk, a ropi lényege, hogy sós legyen, és világos.
Szóval addig-addig ment ez a téma, amíg találtam valamit szerdán a postaládámban.
Egy csomagot.
Volt benne 6 csomag Nógrádi ropi, 1 csomag m&m's, és egy tábla csoki.
És egy levél, a következő szöveggel:
Helló PI családka!
Bocsi, de francia drazsé nem volt!
Drága asszonyka egyen m&m's-et :)
Gyerekeket csókoltatom!
Az alku az alku :)
A csomagot pedig Náncsi küldte.
És, hogy mi az alku?
Szó volt arról, hogy aki segít ötletet adni, hogy mi legyen a blog új címe, az megnyerhet egy virtuális takarítást, amit Náncsi fog megcsinálni helyettem:)
Az egész komment részt elolvashatjátok itt: Aranyos kis Pistikém.
Amúgy szerda este az összes ropit megettem bánatomban, mert megint nem nyertünk Románia ellen, ugyanis foci volt. Ha nyertünk volna, akkor meg azért ettem volna meg. Szóval mindegy, a ropinak így is - úgy is annyi lett.
Viszont a dolgok jelenlegi állása után most nem Nyafkamacskának, és SKatának kellene takarítani?
Végül is nem, mert nem lett semmi a névadásból egyelőre.
És, hogy mi a folytatás?
Tudom Náncsi címét.
Most csak olvasok, és figyelek.
Előbb - utóbb talál valamit a postaládájában...
És köszönöm Náncsi.