2009. augusztus 2., vasárnap

Aranyos kis Pistikém.

Akár hiszitek, akár nem, ez én lennék.
Nem messze tőlünk van egy kis bolt.
Általában akkor szoktam kikötni benne, amikor esetleg én főzök ebédre, és a feleségem nincs éppen itthon. Ugyanis néha nem találom meg az ebédhez való hozzávalókat, a feleségem nem veszi fel a mobilját, na ilyenkor egyszerűbb elmennem a boltba, és inkább megveszem.
Kiszúrtam, hogy lehet kapni klórmészt (kalcium hipoklorit) a boltban. Mi fertőtlenítésre használjuk, a társasházaknál levő szemetes kukákhoz. Gondoltam itt az ideje, hogy vegyek ismét, mert fogyóban van. Ebben a boltban dolgozik egy nagyon aranyos néni, mindenkihez van egy kedves szava, és állandóan mosolyog. Persze ismer, tudja, hogy mivel foglalkozom. Azért megkérdezte, hogy a klórmészt hová használjuk. Csak nézett, és nagyon örült, hogy de jó dolog, vesz Ő is, és otthon kipróbálja.
Na amikor legközelebb mentem a boltba, és meglátott, fülig ért a szája, és azt mondta: Aranyos kis Pistikém de jó ötletet adtál, olyan jó illata lett a kukának.
Kicsit zavarba jöttem, vettem egy-két dolgot, távozóban elköszönt: szia aranyos kis Pistikém. Azóta így hív.