2009. augusztus 12., szerda

Narancsvidék.

Több olvasóm jelezte, hogy mást is szeretne olvasni a blogomon mint a tisztítás témáját.
Igazából ennek örülök is, mert néha én is szeretnék mást is írni, de a blogomnak eléggé speciális témája van, és ide nem tudok sok mindent közzétenni, ami más témakörű.
Gondolkoztam azon is, hogy létrehozok még egy blogot,
abban pedig megírnék minden olyan történetet, vagy amit jó és fontos dolognak tartok, amit ide nem tehetek.
Csak az a baj ezzel, hogy kettő blogra nem nagyon lenne időm, egymás rovására menne a dolog. Ezért marad egy blog, viszont megpróbálok más dolgokat is írni ide.
Első lépésként más kép lett, talán ez egy kicsit szolídabb, meg színben is jobban passzol a kerethez.
A második lépés, hogy valószínűleg megváltozik a blog bal felső sarkában található blog címe is. Olyan címet keresek, ami egy kicsit átfogóbb, és több magán témát is tudok ezentúl írni, tehát nem ennyire speciális. Pl. ilyenekre gondoltam: Tisztaságot mindenkinek, Tisztán a legtisztább, de persze nem muszáj csak a tiszta szóra asszociálni. Ebben szeretném a segítségeteket kérni, várom az ötleteiteket, hogy mi legyen a blog címe.
Viszont, hogy ha említettem azt, hogy más témákat is írok, akkor most megosztom veletek a kedvenc sorozatomat.
Minden este, amikor elalszanak a gyerekek, a feleségemmel megnézzük a narancsvidéket DVD-n. Más néven: The O.C
Az összes rész megvan, nagyjából a közepén járunk. Na ez a sorozat nagyon bejött. Nem szoktam sorozatokat nézni, nem vagyok az a típus, de ez kifejezetten tetszik.
Meg tetszett a Szex és New York is...