2010. szeptember 2., csütörtök

Fűnyírás és takarítás.

Itt az allergia szezon ismét, mivel a parlagfűre és a különböző fűfélékre allergiás vagyok szenvedek is rendesen.
Viszont attól még a társasházakban kell füvet nyírni.
Azaz kellene, mert lemondtam, tekintettel arra, hogy szenvedés nélkül nem tudok füvet nyírni. Van remek 3M - es maszkom, de ettől még a szemem viszket. Szerencsére  mindenhol megértették a gondomat. Kivéve egy társasház lakó közössége. Mondván, hogy oldjam meg valahogy. Persze megértem őket is, nincs is ezzel semmi gond.
Na sajnos ezt nem tudtam, mivel nincs olyan ismerősöm aki beugrana füvet nyírni helyettem, a takarítónőkre meg értelemszerűen ilyen feladatot nem osztok.
A társasház közös képviselőjével egyeztettem, szeptember elsejével átvette a társasházat takarításra, valamint fűnyírásra egy másik takarítócég.
Az igazat megvallva nekem megér ennyit, hogy ne fulladjak éjszaka.
A sors fintora, hogy aznap elnyertem egy irodát takarításra.