2010. augusztus 23., hétfő

Rés a pajzson.

Nemrég írtam egy bejegyzést, hogy hogyan oldjuk meg, ha az egyik takarítónő
megbetegszik, vagy szabadságon van.
Röviden: Mindenkinek van párja, mindketten ismerik a másik területét, ha valamelyik kiesik a munkából, a másik tudja helyettesíteni.
Na de mi van akkor, ha mindketten egyszerre lesznek betegek? Az esélye kicsi, fogadni nem mernék rá. Pedig nyertem volna.
Történt, hogy a két takarítónő összetalálkozott a városban, megörültek egymásnak, és a nagy öröm közepette fagyiztak egy jót. Bár ne tették volna. Ugyanis mindketten gyomorrontást kaptak.
Az egyik este 9. -kor, a másik fél órára rá hívott telefonon, hogy bibi van. Másnap reggel elkezdtem telefonálgatni, felhívtam az aznapi irodákat és társasházakat, hogy vagy kimarad a takarítási nap, vagy később megy egy másik takarítónő, aki nagyjából ismeri a területet.
Mindenki megértő volt, gyógyulást kívántak.
Azóta ismét visszaállt a rend a takarításban, mindketten meggyógyultak.
Én meg kiadtam rendeletben nekik, hogy a fagyizás tilos mostantól:)
Legalábbis egyszerre:)