2010. július 3., szombat

Bemutatkozás takarítás előtt.

A napokban kaptam egy árajánlat kérést rendszeres iroda takarításra. Megírtam és elküldtem e - mailben.
Másnap felhívtak telefonon, hogy köszönik szépen megkapták, és szeretnék, hogy elmenjek személyesen is megnézni a területet. Megbeszéltünk egy időpontot, és találkoztunk.
Körbevezettek az irodában, részletesen megbeszéltük az elvárásaikat, aztán mondta a hölgy, hogy szól a férjének és üljünk le bemutat neki is. Kiderült, hogy családi vállalkozás, ketten vezetik a céget.
Szeretnék alaposan megismerni azt a takarító céget, amelyik elnyeri náluk a megbízást.
Elmondtam mindent rólunk, milyen tisztító szerekkel és technikával dolgozunk, és a végén már annyira kötetlen lett a beszélgetés, hogy a hobbinkról is volt szó, illetve azt is megbeszéltük, hogy ki hová megy nyaralni. Tehát Ők is elmondtak mindent magukról.
Kérdeztek a takarítónőröl is aki náluk fog takarítani, hogy pl.  mióta dolgozik nálunk.
Manapság ritka az ilyen a rohanó világunkban, sőt nem is találkoztam még ehhez hasonló bemutatkozásról.
Teljesen igazuk van, hogy szeretnék tudni milyen takarítócég takarít náluk, hiszen a takarítás egy bizalmi munkakör.