2010. június 9., szerda

A hobbim.

Bizonyára emlékeztek még, a veterán motorokhoz való "vonzódásomhoz".
Szerintem a napi munka mellett - amin nekem a különböző takarítási feladatok levezénylése stb.) kell egy olyan hobbi - legyen az kirándulás vagy kertészkedés, ami kicsit kikapcsolja az embert.
Én megtaláltam ezt a veterán motorban.
Nos tavasszal sikerült beszereznem a 1960 - as kiadású veterán Danuvia motort, amely 125 ccm. Érdekes, pont ennyi olvasóm van:) Természetesen nem ilyen állapotban vettem, különböző szakemberek segítségével történt a felújítása. Igazi országos felújítás kezdődött.
Szentesen történt a fényezése, Kalocsán krómozták, Seregélyesen polírozták, Szentendrén az ülését hozták rendbe, Kerepesen pedig összeraktuk az egyik barátomnál.
Hamarosan átesik a muzeális minősítésen, és OT (Old Timer) rendszámot fog kapni.
Aztán irány vele a különböző veterán rendezvények, és versenyek.
Több Danuviás barátommal pedig létrehoztuk a Danuvia kedvelőinek egy honlapot, ami itt megtekinthető: