2010. június 11., péntek

A kapós fűnyíróm.

A sok eső hatására elég szaporán nő a fű, az általunk takarított társasházaknál. Meg mindenhol:)
A napokban az egyik helyen nekikészülődtem lenyírni a füvet.
Megálltam az utcában a ház előtt, és kitettem a fűnyírót az autó mellé. Közben az autó csomagtartójában szedtem össze a szükséges kellékeket, benzin, zöldhulladék gyűjtő zsák, stb. Az autó takarásában nem láthatott engem az utcán közlekedő, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a lefékez a kisteher autó, kiszáll belőle kettő pacák, és a fűnyírómat kezdik betenni a kocsijukba.
Kérdezem tőlük, azzal mi a tervük? Játszották az értetlent, azt hitték csak úgy ki van dobva, már nem kell, meg különben nem is az enyém válaszolták.
Mondom nagyon gyorsan rakják le, mert megismerkednek a barátommal, ezzel elővettem a kocsiból a benzines láncfűrészt, és beindítottam, és jól felpörgettem a fordulatát.
Érdekes módon azonnal eltűntek.
A fűnyíróm nélkül.
Szép világot élünk.