2010. február 2., kedd

Hótakarítás - Köszönjük Tél Tábornok Úr!

A vasárnapi hótakarítás sem telt másképpen, csak ekkor már délután mentünk.
Újból végigjártuk a társasházakat, és ellapátoltuk a havat. Volt olyan társasház, hogy mire odaértünk, a lakók megelőztek minket, mert addigra eltakarították a járdán a havat. Mondván, hogy besegítettek egy kicsit nekünk:) Szóval van ilyen is.
Viszont volt egy másik segítségem is a hó takarításnál. Mégpedig a szomszéd srác. Átszóltam neki, hogy van -e kedve velem eljönni. Volt. Dolgozott is derekasan.
A Róna utcában volt egy hókupac az úton, és csak úgy tudtam megállni az út szélén, ha áthajtok rajta. Betettem hátramenetbe az autót, mondtam neki, na most figyelj, ilyet még nem láttál. Elindultam - azaz csak volna - mert lefulladt az autó. Erre hangosan elkezdett röhögni, majd azt mondta: Dehogynem láttam, a húgom is szokott ilyet csinálni.