2010. január 31., vasárnap

Hótakarítás - Egy nehéz nap éjszakája.

Felkészültem a szombati hóesésre, bár az igazat megvallva engem is meglepett a mennyisége.
Olvastam a neten, hogy szombatra piros riasztást adtak ki, a havazás miatt.
A szombati napomat nem kívánom senkinek sem.
Reggel hat órától délig lapátoltuk a havat a társasházaknál. Hazamentem ebédelni, lefeküdtem aludni, és délután kezdtük előröl az egészet. Tehát újból végigjártuk a társasházakat, és az időközben lehullott havat újból eltakarítottuk.
Este megnéztem a híradót, és megint elhangzott a kedvenc mondatom szokás szerint. Budapesten rendkívüli havazás volt. Soha nem értettem, hogy januárban miért van rendkívüli havazás? Valószínűleg a mennyiségére értik, de hát tél van, elszoktunk a nagy hótól? Mondjuk ezt nem bánom:)
Képzeljétek még éjszakai is a hóról, meg a lapátolásról álmodtam.
Hogy egyre nagyobb pelyhekben esik, és csak esik.
És persze most is esik, szerintem délutánra megint lesz programunk.