2010. január 29., péntek

Egy esti társasház takarítás története.

Minden héten hétfőn és csütörtökön járok délelőttönként társasházat takarítani én is, a XIV. kerületben.
Ezeken a napokon 5 társasházat takarítok ki.
Viszont most csütörtökön nem tudtam elmenni, ezért szerda délután mentem el lépcsőházat takarítani.
Számomra (meg a lakók számára is)érdekesen alakult a délutáni takarítás. Mivel délelőttöként járok rendszerint, és sok lakó ilyenkor dolgozik, ezért eddig nem találkoztam velük.
Viszont most több lakóval sikerült megismerkednem, mivel szépen sorban jöttek haza a munkából (végigjárták rendesen a lépcsőházat), és érdeklődve néztek rám.
Majdnem mindenki megszólított ezekkel a szavakkal:
Nahát, hát maga jár ide? Végre látjuk! Évek óta nem is láttuk magát. Meg kell mondjam rendesen takarít. Megkínálhatjuk valamivel?
Az utolsó mondat többször is elhangzott.
Összeszámoltam, ha mindent kérek: 5 kávé, 1 alma, 4 üdítő, 3 tea.