2009. november 27., péntek

Hol volt, hol nem volt.

A takarító eszközöket, takarítószereket különböző helyeken szoktam megvenni, valamelyik itt olcsóbb, ott jobb a minősége.
Igazán mesébe illő történet, ahol a moppokat, felmosó nyeleket veszem, ugyanis hol volt, hol nem volt takarító eszköz. Ha volt mop, nem volt nyél.
Na ebbe untam bele. Pedig igazán türelmes vagyok.
Felhívtam a gyártót, és megkérdeztem, hogy lehet - e tőlük vásárolni. Mondták természetesen lehet, várnak szeretettel, de ajánlanak egy jobb megoldást a részemre. Rendszeresen slepp túrás értékesítést (autóról való értékesítés) is végeznek, ha megbeszélünk egy időpontot, eljön a telephelyre az autó, ott a megpakolt kocsiról válogathatok.
Amúgy ennek a válogatásnak egy másik cégnél már hagyománya van, itt szoktam megvenni a tisztítószereket, (és mindig van minden) ott mindig a raktárban kötök ki, ilyenkor rendszeres eltűnök benne, az eladók meg sikítanak a röhögéstől, mert múltkor már a legfelső polc tetején találtak rám, ugyanis ott találtam valami érdekeset.
Ráadásul amikor elviszem a kisfiamat is magammal vásárolni, mindig mennek vele egy kört, az egyik bemutató súroló automatán is.
Szóval várom az autót, remélem találok benne mindent, ami kell nekem. És nem csak házhoz jön, hanem 20 % - al olcsóbban is veszem meg, mint a mesébe illő másik cégnél.