2009. október 10., szombat

Ülés tisztítás.

Délelőtt, az egyik általunk rendszeresen takarított irodában padlószőnyeg tisztítást végeztünk.
Mivel úgyis a padlószőnyeg tisztító gépemet elővettem, meg jó idő is volt, ezért még az irodában kigondoltam, hogy itthon kitisztítom a céges autó üléseit a géppel.
Jó sok kosz jött ki az ülésekből - bár szemmel láthatóan nem volt koszos - illetve atkák is, úgyhogy tisztaságilag felkészültem a télre. Mivel biztos emlékeztek rá, - kicsit túlzásba is vittem - teljesen áttakarítottam az autó egyéb részeit a múltkor.
Sokkal jobb illat lett az autóban az ülések kitisztítása után, úgyhogy aki megteheti, és rendelkezik géppel, javaslom mindenkinek az ülések takarítását.
Ha valaki bérelni szeretne gépet, Újpesten tudok egy helyet, egy hétvégére kb. 3000 Ft. - ba kerül. Persze ezzel egyidejűleg az otthoni szőnyegeket, padlószőnyegeket is kezelésbe lehet venni.
Az már csak hab a tortán, hogy miközben az ülést takarítottam berepült a kocsiba egy bazi nagy dongó. Azonnal kiugrottam a kocsiból, utána a dongó barátom is más felé vette az irányt.
Pók ügyileg meg jól vagyok:)