Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2009. október 9., péntek

A keresztespók.

Megcsípett a nyakamon egy keresztespók. Úgy néz ki nincs gond, bár alaposan megijedtem.
Gondoltam kihasználom még a jó időt, ezért itthon a kertben levágtam a füvet ebben az évben utoljára.
Nekikezdtem a tuják vágásának is, egyszer csak egy csípést éreztem a nyakamnál, a torkomtól kettő centire. Odakaptam, láttam az a valami leesett a fűre. Lehajoltam megnézni, hát egy nagy barna, szőrös lábú pókot láttam, a hátán egy fehér keresztel. Rendesen elfogott a pánik.
Egyből az jutott az eszembe, hogy be fog dagadni, és megfulladok. Beszaladtam a házba, elővettem egy műanyag dobozt, abban pedig beletettem a már nem élő pókot.
Gyorsan beültünk a feleségemmel a kocsiba, irány az orvos. Mondta, hogy egy ez keresztes pók, azt viszont nem tudja, hogy mérgező - e vagy sem.
Felküldött Vácra a kórházba, mondván, hogy ott biztonságban vagyok. Na gondoltam szép.
A váci kórházban rengetegen voltak az ambulancián, szerencsémre engem kb. 3 perc elteltével behívtak, nem akartak kockáztatni. Az orvos is csak hümmögött, illetve megkérdezte, hogy otthoni pók? Mondom igen, aztán eszembe jutott, hogy talán arra gondolt, terráriumi -e.
Ekkor már kb. 1.5 óra eltelt a csípés óta, tehát kezdtek megnyugodni, meg én is.
Leültettek kint a folyosón, várjak, majd sorra kerülök.
Szerencsémre van egy orvosnő barátom, akit felhívott a feleségem, Ő utánanézett a szakkönyveiben a pók barátomnak, és kiderült, hogy emberre nem veszélyes, csak a legyekre, illetve a szúnyogokra.
Azért ittam egy kalciumot, és úgy néz ki túléltem a dolgot, csak egy piros csípésnyom van a nyakamon. Azért betadinnal még lekezelem.
Szóval nem szabadultok meg tőlem:)

Takarítás

Címkék

ablaktisztítás ( 3 ) alaptisztítás ( 1 ) allergia ( 4 ) atka ( 1 ) autó takarítás ( 4 ) bio ( 4 ) blog ( 27 ) bolhaírtás ( 1 ) bőrbútor ( 1 ) családiház takarítás ( 15 ) ecet ( 2 ) egészség ( 16 ) felmosás ( 1 ) fertőtlenítés ( 12 ) folttisztítás ( 2 ) fürdőszoba takarítás ( 7 ) fűnyírás ( 3 ) gőztisztítás ( 1 ) hangyaírtás ( 2 ) havazás ( 2 ) higiénia ( 58 ) honlap ( 1 ) hulladék ( 10 ) ház takarítás ( 8 ) háztartás ( 2 ) hótakarítás ( 14 ) hűtőszekrény ( 2 ) ir ( 1 ) iroda takarítás ( 16 ) irodaház takarítás ( 5 ) irodatakarítás ( 18 ) kertfenntartás ( 9 ) kullancs ( 1 ) kávézacc ( 1 ) kézmosás ( 5 ) ( 1 ) környezetbarát ( 31 ) környezetvédelem ( 20 ) lakástakarítás ( 13 ) lábtörlő ( 1 ) légtisztító ( 2 ) lépcsőház takarítás ( 7 ) molylepke ( 1 ) mosodió ( 2 ) mosogatógép ( 7 ) mosás ( 10 ) mosógép ( 6 ) munkaerő ( 3 ) nagytakarítás ( 10 ) padlószőnyeg takarítás ( 3 ) padlószőnyeg tisztítás ( 5 ) paneltakarítás ( 3 ) penész ( 2 ) porszívó ( 12 ) porzsák ( 6 ) referencia ( 2 ) rágógumi ( 1 ) szabadidő ( 44 ) szappan ( 3 ) szemetes zacskó ( 2 ) szálloda takarítás ( 3 ) szúnyogírtás ( 1 ) szőnyeg tisztítás ( 3 ) sütőolaj ( 1 ) sütőtisztítás ( 2 ) takarítás ( 99 ) takarító ( 6 ) takarító eszköz ( 10 ) takarítószer ( 4 ) teremgarázs ( 1 ) tipp ( 2 ) tippek ( 21 ) tisz ( 1 ) tisztaság ( 13 ) tisztítás ( 60 ) tisztítószer ( 24 ) tojás fertőtlenítés ( 3 ) társasház ( 23 ) társasház takarítás ( 61 ) társasházkezelés ( 3 ) víz ( 2 ) vízkőoldás ( 3 ) Wc ( 3 ) élelmiszer ( 2 ) épülettakarítás ( 1 ) útszóró só ( 2 )

Irodatakarítás