2009. október 15., csütörtök

Falevél gyűjtés.

Emlékeztek még Feri bácsira?
Reggel szokás szerint voltam abban a társasházban takarítani, ahol Ő lakik.
Mivel egy picit késve érkeztem a forgalom miatt, már az utcán várt, és mire odaértem kihúzta a kukákat. Mosolyogva mondta, hogy tegnap nagy vihar volt, jó sok levél összegyűlt a társasház előtti járdán.
Már a kocsiban láttam fél szemmel az érkezésemkor, hogy mi vár rám.
A társasház előtti kb. 20 m-es járda szakaszon cirka 5 cm-es vastagságban gyűlt össze a fákról lehullott falevél, illetve a kar vastagságú ágak.
Nyeltem egy nagyot, és úgy másfél órai munkával megtöltöttem 10 darab 110 literes zöldhulladék gyűjtő zsákot. Persze tömörítve. Ez ugye több mint ezer liter, tehát 1 köbméter. Sajnos pont olyan a társasház fekvése, hogy a környék faleveleit erre a szakaszra hordja a szél. Ezután a társasház takarítása már könnyű feladat volt.
Remélem télen a környéken leesett összes havat nem nekem hordja oda a szél.