2009. október 23., péntek

38.

A napokban az otthoni telefonon felhívott egy hölgy, azzal a céllal, hogy pár perc erejéig telefonos közvélemény kutatást szeretne az egészség témájában. Mondom, jó, kérdezzen bátran.
Az első kérdésig jutottunk el, ugyanis megkérdezte, hogy hány éves vagyok. Mondom neki pár nap múlva 38 leszek.
Akkor sajnos Ön nem jó alany, mert 35 évnél fiatalabb személyektől kérjük a válaszokat, Ön már öreg a kérdésekhez, ezzel el is köszönt.
Én meg ott álltam a telefonnal a kezemben, és csak néztem egy darabig. Fura érzés volt, hogy valaki azt mondja nekem, 37 éves koromra, hogy öreg vagyok.
Nekem az is érdekes, hogy csókolomot köszönnek nekem a gyerekek, persze egyből szólok nekik, hogy ha ez még egyszer előfordul, akkor elintézem a Télapónál, hogy legközelebb valami jó kis takarítókocsit fognak kapni játék helyett:D
Látnátok az arcukat ilyenkor:)
Na szóval az öreg ember ma 38 éves lett.
Többen jeleztétek, hogy kíváncsiak vagytok hogyan nézek ki, mert csak az avatarképem van fenn. Nos ebből az alkalomból most eleget teszek ennek a kérésnek is.
Azért a képen csak nem látszom ennyire idősnek nem?