2009. március 21., szombat

Higiénia - Érdekes tapasztalatok, ha rám hallgatsz, kezet mosol...

Takarító cégem van. Megszoktam és láttam érdekes dolgokat, de a minap valami új dolog ért. A napokban voltam egy jelentéktelen ügyemet intézni, és megláttam az ügyintéző klaviatúráját. Kész is lettem. Az újkorában fehér színű gombok, feketék voltak a kosztol. Tisztában vagyok vele, hogy mennyi baktérium van a klaviatúra gombjain, de ezeken szinte hemzsegtek. Ja, és ráadásul evett fölötte, és a morzsák estek bele a résekbe. Sokkal több baci van a klaviatúra gombjain, mint pl. egy WC ülőkén.
Mondjak még jó kis lelőhelyeket? - mozgólépcső kapaszkodó, esetleg telefonkagyló, vagy villamos, busz stb. kapaszkodója.
A versenyben a nyertes, viszont szerintem a bevásárló kocsi. Nem csak a rúd, ahol toljuk a szegénykémet, hanem az a hely, ahová a kedves szülők beleültetik a gyereküket. A következő delikvens meg pakolja bele az élelmiszert. Végül is nem számít. Vagy igen?
Én kezet mosnék. Mosok is.
Talán túl sokszor...