2009. március 30., hétfő

Ez is élmény volt. De legközelebb kihagynám...

A blogom fő címében leírtam, hogy: Tisztítással - takarítással - higiéniával kapcsolatos ötletek, tanácsok, vélemények és élmények. Ma délután ért egy élmény (?), amit meg szeretnék osztani veletek. Ugyan nem a takarítással kapcsolatos élmény. Azaz valamilyen formátumban kapcsolódik hozzá...
Hogyan? A végén kiderül.
Történt, hogy találkozóm volt, az egyik társasházi közös képviselőmmel. A fóti Coránál dugó lett, megállt a kocsisor. Én is megálltam. Valahogy ösztönösen belenéztem a visszapillantó tükörbe. Szerencsémre. És hogy mit láttam? EGY KAMIONT! Nem teherautót, KAMIONT! Egyből tudtam, hogy nem tud megállni. Annyi időm volt, hogy kitámasszam magamat, hatalmas nagy csattanás, és az az erő, ami ellen tehetetlen vagy. Repült minden. A szemetes zsákok, tisztítószeres flakonok, számlák, telefon...
A vádlimat kegyetlenül bevertem. Kb. ötvennel, fékezés nélkül egy kamion hátulról ( ez most akár valami perverz dolog is lehetne ) nekitolt az előttem levő autónak, az meg alácsúszott az előtte állónak. A legrosszabbul persze én jártam. A lassan 2 hónapos berlingóm totálkár. Szépen felmatricáztattam, mivel céges. Vagyis volt. Az autó utómentő, én meg a váci kórház. Nálam semmi komoly csak a lábam fáj. De az nagyon. Azért hazaengedtek. Pár nap, és szerintem rendben lesz.
Hála az égnek, hogy a gyerekeim nem ültek hátul. Ugyanis én hordom őket oviba, és haza.
De, hogy fogom megoldani autó nélkül a mindennapos teendőimet? Ááá már tudom: marad a családi kocsi, a feleségemnek meg a sárga busz.

És hogyan kapcsolódik ez az egész a takarításhoz?

A takarítóim többször felhívtak:
Hogy vagy?
Jól vagy?
Aggódunk érted!
És nem csak szavakban, mondatokban segítenek, hanem átszerveztek egy két dolgot, hogy zavartalanul menjen minden. És nagyon jól esett az is, hogy az 1 hete felvett takarítónőm is felhívott.
Hogy mi a titok nyitja?
Ha megbecsülöd a takarítóidat, ők is megbecsülnek Téged.
Meg persze a közös képviselőm - akihez mentem - aki felajánlotta, hogy rendbeteszi a lábamat valamilyen - valamivel. Majd kiderül. Szegény miattam - vagyis a kamionos miatt - kel reggel ötkor, hogy elmenjen helyettem az egyik társasházba.

Köszönöm nektek.
Így kapcsolódik...