2010. június 24., csütörtök

Takarítás nyaralás alatt.

A napokban voltunk Zala megyében egy apartmanban, pár napot pihenni.
Az apartman 4 * - os volt. Csak papíron volt az - legallábis szerintem. Érdekes tapasztalatokkal gazdagodtam az apartman takarítása szempontjából. 4 napra mentünk, és a harmadik nap reggelén megkérdeztem a takarítónőt, hogy jönnek hozzánk porszívózni?
A válasz nem volt, mivel mi csak 4 napra jöttünk.
Hopp mondom remek, a törölközőnket sem cserélik ki? A válasz ugyanaz volt. Szégyenszemre el kellett menünk Wc papírt venni. A szemetet sem ürítették, egy központi ledobó volt, oda kellett a vendégeknek kivinni a szemetet.
A 4 napra kaptunk 2 db. 25 literes szemete zsákot, azt kellett beosztanunk. Az apartmanban nem volt mikró, szerencsénkre hűtőt találtunk, bár annak hiányán sem lepődtem volna meg.
Egy baráti házaspárral mentünk, nekik a fölöttük levő erkélyről leesett egy törölköző az erkélyükre. Kis idő múlva jelentkezett nálunk telefonon a recepció, hogy ugyan vigyék már le a törölközőt a recepcióra. Erre mondta az ismerős házaspár, hogy miért nem jön le hozzájuk a törölköző tulajdonosa, szívesen odaadja. A válasz a következő volt: Hát mert ők németek, nem fog lemenni érte. Az ismerős házaspár hölgy tagja rendesen kikelt magából, beolvasott a recepciós hölgynek, jöjjön fel akkor a törölközőért Ő, hogyan képzelik, hogy egy vendéget ugráltatnak.
Voltak még hasonló furcsaságok, amin már nem is idegesítem magam, a lényeg, hogy itthon vagyunk, oda pedig soha többet.