2010. március 30., kedd

Fürdőszoba takarítás.

Az előző bejegyzésemben leírt "vélemény kutatás" - ra az alábbi kérdések érkeztek, amelyek a válaszok a következők: (kicsit hivatalosra sikeredett ez a mondat, mintha árajánlatot írnék:)

Ádám baba összefirkálta a fotelt filccel. Hogyan lehet eltüntetni úgy, hogy ne károsodjon a fotel?
 Ez nehéz ügy. Vannak nagyon hatékony folttisztítók, pl a MELLERUD, amely barkács áruházakban is kaphatóak. Vagy vannak különböző  házi praktikák, erről közzétettem egy videót a blogomban, amely itt található: Folttisztítás

A férjem csempe boltban dolgozik és a kiállított termékek közül a csaptelepek foltosak lettek, olyan mintha kicsike rozsda lenne rajtuk, de szerintem nem rozsda. Hogyan lehet leszedni? Fedett helyen voltak, de a hideg tél tett bennük kárt.
Látatlanban nehéz mondanom valamit, de próbáld meg vízkőoldóval - Cillit Bang - jó rozsdafoltra is, ha esetleg mégis az -  de először csak egy kis felületén tesztelésre. Vagy alkoholos ablaktisztítóval.

Sajnos elhanyagoltam : (a zuhanykabin takarítását (ritkán használjuk, kb. 1 hete nem takarítottam le), ezért a rárakodott maszatot már nem tudom sima ecetes vízzel lemosni. Van más megoldás is? :(
Szintén a vízkőoldót tudom javasolni:)

Engem az érdekelne, hogy az akril sarok fürdőkádról milyen tisztítószerrel szedhetem le a kád felületének károsítása nélkül a vízkövet? Kb. másfél éves a fürdőnk, és eddig szépen ki tudtam tisztítani a kádat a szórófejes Cif fürdőszobai tisztítóval, de mostanra egy-két helyen van már némi vízkőlerakódás a kád szélén, főleg a csap közelében. A szórófejes Cif nem igazán szedi fel a vízkövet, mással meg nem merek nekiállni, nehogy kárt tegyek az akril felületben.
Próbáld meg a Cillit Bang - ot. Hatékonyan távolítja el a kemény vízkőlerakódást, szappanmaradékot, valamint a rozsdafoltot az egész háztartásban és a ház körül. (a végén még ezzel szedem le a motoromról a rozsdát:) Alkalmazási területei: fürdőkád, WC csésze, mosdókagyló, krómozott felületek, zuhanykabin(üveg vagy akril), csaptelep, PVC padlóburkolat, rozsdamentes acél ill. kerámia mosogató.
Nem én vagyok ilyen okos, hogy fejből vágom, rá van írva:) Azért a biztonság kedvéért, a használata előtt egy nehezen látható helyen tegyél egy próbát.