2009. október 28., szerda

Rendszeres olvasók.

A blog írásom elején csodálkozva olvastam különböző blogokon olyan bejegyzéseket, amelyek arról szólnak, hogy a blog írója megkérdezi a látogatóktól, ki olvassa rendszeres a blogját.
Most már nem csodálkozom ezen, sőt, megkérdezem én is Tőletek ugyanezt.
Ugyanis a blogom napi látogatottsága úgy gondolom elég jó.
Tegnap átlépte a számláló a harminc ezret, a napi látogatottsága bejegyzés esetén 250- 400 - ig terjed, egy olyan napon amikor nem írok akkor kb. 200 a blog látogatottsága. (a blog alján van egy napi látogatottság mérő is) Jelenleg 73 rendszeres olvasóm van, viszont tudom, hogy sokaknak a kedvencekhez van elmentve a blog, viszont nincs feliratkozva hozzám.
Mondjuk ezt viszont nem értem, ha olvas valaki rendszeresen, akkor miért nem iratkozik fel. Mindig is őszinte embernek tartottam magamat, most is az leszek.
Nekem fontos, hogy mennyi rendszeres olvasóm van, és szerintem sok blogot író társamnak is.
A blog kereső optimalizálva van rengeteg link gyűjteményben, valószínűleg onnan is kap látogatót a blog.
Tehát kérlek Titeket jelezzétek, hogy ki olvas rendszeresen.
Illetve várok ötleteket arra is, hogy milyen témákról olvasnátok szívesen, valamint hogyan tetszik a blog szerkezete, kinézete.