2009. szeptember 30., szerda

Puccparádé

Régóta előfizetője vagyok egy szakmai újságnak.
Ez a kiadvány a takarítás témájával foglalkozik, illetve az új tisztító szereket, valamint a takarító eszközöket mutatja be. Szóval jó dolog, legalábbis nekem.
Nos ennek a kiadványnak a hátoldalán találtam egy hirdetést, ami egy könyvet reklámoz. A neve: PUCCPARÁDÉ.
Ami a leírás alapján egy útmutatás a takarításhoz. Egy módszer, ami lépésről lépésre halad az otthoni takarításban. Nem tudom, hogy mennyire ad szakmai ötleteket, de a leírás szerint a könyv legalább annyira szól a személyes szabadságról, mint a takarításról. Tehát hogyan kell beosztani okosan az időt?
Na majd kiderül, ugyanis megrendeltem ma 2 darabot.
Egynek már megvan a gazdája, kiváncsi vagyok rájön -e a tulajdonosa :)
A másik darabot pedig az olvasóim között fogom kisorsolni - vagyis nem én, hanem valamelyik gyerekem - a blog 1 éves születésnapján.
Igérem nem fogom elolvasni, szépen elteszem, ugyanis az iroda, vagy társasház takarításhoz nem hiszem, hogy sok köze van a könyvnek, de otthoni felhasználásra szerintem szórakoztató lehet.
Nem mondhatjátok, hogy az utolsó pillanatokban szerzem be a nyereményt:)