2009. szeptember 13., vasárnap

Autó takarítás.

A céges autón amivel takarítani járok, kiégett a csomagtartóban az izzó. Levettem a burkolatot, hogy kicseréljem az kiégett fényforrást.
Csak úgy szállt a port, illetve jó koszos is lett a kezem.
Aztán belegondoltam, hogy évek alatt a kárpitok mögött mennyi por gyűlhet össze egy autóban.
Levettem a kárpitot is, és bejött a számításom. Por és pókháló mindenütt. Elő a porszívót, kiporszívóztam alaposan, és - vegyszer mentes - nedves négyszögletű szivaccsal kitakarítottam mögötte. Visszatettem mindent a helyére, a kicserélt izzóval együtt.
És jött a többi kárpit. Szép komótosan bontottam, takarítottam, és visszaraktam mindent a helyére.
Gondolkoztam rajta, hogy elől a műszerfalat is megbontom, de mivel nem vagyok műszaki zseni nem mertem. Még a végén úgy raktam volna össze, hogy balra indexelek, és megszólal a rádió a kocsiban.
Érdekes, hogy a takarítás után teljesen más illat lett a kocsiban.
Szóval érdemes volt.