2009. augusztus 8., szombat

A szomszéd kígyója.

Elszökött!
Történt, hogy jöttem haza tegnap. A szomszéd ezerrel integet, hogy mondani akar valamit. Tudtam, hogy valami gond van, mert ilyen hevesen még nem láttam integetni. (azaz egyszer, amikor legutóbb eljött velem Újpest meccsre)
Szóval mondta, hogy elszökött a pár házzal arrébb lakó szomszéd kígyója.
Ugyanis kitette napozni – gondolom valami terráriumban.
Elment szépen szólni a kisboltba – ahol aranyos Pistike vagyok – hogy mondják mindenkinek a fejleményt. Azért ez derék dolog tőlük.
Szerintem nem mérges a kígyó, mert három kisgyerekük is van, és csak nem vállalnak ilyen veszélyt. De hát láttam én már karon varjút is.
Na azóta meggondolom, hogy hová lépek a kertben, vagy a házban. Az ajtót sem merem nyitva hagyni. Mondtam is a másik szomszédomnak, azért óvatosan lépj be a cipődbe, mert hátha már valami elfoglalta. Szóval ez a helyzet nálunk. Egyszer H1N1, most meg a kígyó.
Ha lenne valamilyen háziállatunk, az biztos jelezné, ha esetleg hozzánk költözött volna a kígyó.
Ha Béla, Kamera, Cikkcakk, no meg Crazy itt lenne, azért nyugodtabb lennék.
Jöhetne akár egy piton is.