2009. július 10., péntek

Nyilatkoztam a rádióban.

Minden Pénteken délelőtt van egy műsor tíz órakor a Kossuth rádióban, ami a társasházakról szól. Meghívnak közös képviselőket, takarító cégeket, és átbeszélik a társasházakkal kapcsolatos témákat. Régóta beszéljük a szerkesztővel, hogy az én cégem is képviseli magát. Úgy volt, hogy személyesen veszek részt benne, de közbe jött egy fontos dolgom, ami miatt nem tudtam elmenni, így felhívtak, bekapcsoltak az élő adásba, és telefonon válaszoltam a takarítással kapcsolatos kérdésekre.
Szó volt arról, hogy mennyire fontos, hogy legyen egy takarítócégnek felelősség biztosítása. Fontos! ( Az én cégemnek 30 millió forintig teljeskörű felelősség biztosítása van)
Tudjátok miért?
Vegyük a társasházat. Télen, ha a takarító nem söpri el a havat, nem sózza fel a járdát, és egy járókelő elesik, megsérül, és bepereli a társasházat, akkor mi van? A lakók fizetik a kártérítés összegét a takarítócég hibája miatt? Ilyenkor nyugodtan át lehet passzolni a problémát a takarítócégre. De nem kell ehhez tél. Nyáron a lépcsőházban elég, ha elesik egy ott lakó a frissen felmosott nedves felületen.
Amúgy a tél a társasházak takarításánál kemény dolog.
Készüljetek, sok jó havas sztori lesz. Minden évben van. Bár hanyatt esés még nem volt. Remélem nem is lesz.