2009. július 2., csütörtök

Egy felmosóvödör viszontagságai.

Átvettem egy társasházat takarításra Újpesten. A régi takarító vállalkozó úgy döntött, hogy befejezi. Nem csak a társasház, hanem az eddig, a vállalkozó alkalmazásában álló takarító hölgy is hozzám került.
Na meg egy felmosó vödör.
Amikor elindul egy új terület, az a szokás, hogy az új takarító cég viszi magával a takarító eszközöket, és a tisztító szereket. Ez teljesen természetes. Én is vittem.
A régi vállalkozó, aki egyébként szimpatikus volt a számomra, mert körbevezetett a házban, és átadta a területet, illetve elmondott minden fontos tudnivalót, a társasház takarításával kapcsolatban. Szóval felajánlotta, hogy vegyem át a készletét, mondtam neki köszönöm nem, mert az általunk kialakított, és bevált eszközöket használjuk.
Mi egy speciális, négyszögletű felmosó vödröt használunk a felmosáshoz. Na ez nem volt szimpatikus az új kolléga nőmnek. Ő ragaszkodott, az eddig használt egyszerű felmosó vödörhöz. Kérte szerezzem meg a vállalkozótól, vegyem meg neki.
Addig - addig mondta, hogy kénytelen voltam felhívni a kollégát, és egy csekély összegért megvettem a vödröt neki.
Szóval megkötettet az év üzlete.