2009. július 8., szerda

Egy bájos blog díj.

Ezt a bejegyzést, már régóta meg akartam írni, de most jött el hozzá az alkalom. Igazából meg szeretném osztani veletek a gondolataimat, a hogy mit is gondolok a blogokról, a szerzőiről - azaz rólatok, és az olvasóimról.
Nos: Örülök, hogy tanácsokat, történeteket oszthatok meg veletek, és olvassátok, hozzászóltok az írásaimhoz. Akkor is, amikor egy új rendszeres olvasót látok a blogomon, ilyenkor mindig ellátogatok hozzá. És annak is, amikor az otthoni tisztogatás közben eszetekbe jutok:) és még céloztok is rá a blogotokban. Jókat nevettem, amikor ráeszméltetek, hogy férfi vagyok, ugyanis páran abban a tudatban voltatok, hogy nő vagyok. Szóval örülök, hogy vagytok.
Én is kaptam egy blog díjat Édesanyától a hajnali mosoly írójától, amit ezúton nagyon köszönök neki. Nagyon jól esett, hogy rám is gondolt. Viszont, valahogy gondot okozott nekem a kihelyezése. Ez a habos-babos-rózsás kávé valahogy nem nagyon passzol a blogomhoz. :D
Persze nem Ő tehet róla. Nem szeretnék megbántani senkit sem, és legjobban nem Édesanyát, de remélem megértitek.
Könyörgöm, ha legközelebb kitalál valaki ilyet, legalább olyan készítsen, ami beilleszthető mindenki blogjához.