2009. június 26., péntek

Leszakadt az ég, és bement a társasházba.

Ezt a jó időt mintha elkiabáltam volna. Péntek este akkora eső esett Budán, hogy éjjel egytől reggel hétig, az egyik közös képviselőm a karbantartóval a teremgarázsból, és az alagsorból szivattyúzta ki a vizet az egyik társasházban, amit takarítunk. Ugyanis a lefolyónál elromlott az átemelő szivattyú. Reggel felhívott, hogy menjek el, és csináljak egy fertőtlenítő, higiéniai tisztítást. Mondom jó, gondoltam magamban szegények, jó kis éjszakájuk volt, szóval sajnáltam őket.
Akkor még nem tudtam, hogy délutánra már engem is kell majd sajnálni.
Odamentem, még egy - két helyen állt a víz, szépen feltakarítottam mindenhol, erre leszakadt az ég. Ömlött a teremgarázsba a víz, onnan meg át az alagsorba. Szóval kezdődött elölről minden. Karbantartó ki a szivattyúval, és újból rendbe hoztuk a társasházat. Mindenem vizes lett a végére. Szóval megvolt a program péntek éjjel egytől, délután ötig párunknak. Kedden jön majd az utómunka még, remélem megcsinálják a szivattyút, utána már az eső nem fog ki rajtunk többet.
Legalábbis remélem...