2009. május 5., kedd

Társasház kertfenntartása. Nekem tetszik

A társasházaknál csak takarítanunk kellett. Eddig. A közös képviselőm - lassan már fogalom lesz a blogomban - elnyert olyan társasházakat, ahol kert is van. És ahol kert is van, azt rendben is kell tartani. Fűnyírás, gazolás stb. Kérdezte, hogy bevállalom -e. Mondtam rendben. Elektromos fűnyíróm van, amivel az a baj, hogy kell hozzá egy jó hosszú hosszabbító, amihez meg kell keresni a társasháznál az elektromos csatlakozási pontot. ( ez most nagyon szakszerű volt ) Ezért inkább vettem egy benzines fűnyírót. Hát kérem ég és föld a kettő közötti különbség. Legalábbis nekem. De nagyon tetszett. Ment is mint a karika csapás. Amikor végeztem a fűnyírással meg is voltam elégedve magammal, mondtam is magamnak: Pisti ügyes vagy, jöhet a fűszegélynyíró! Viszont az meg elektromos volt. Ismét gratuláltam magamnak, utána elő a hosszabbítót, ami persze nem volt elég hosszú. Nem baj, van nálam sövényvágó olló. Végül is jó lett, csak röhögésbe fulladt az egész.
Szóval kell egy benzines fűszegélynyíró is...