2009. április 20., hétfő

Környezebarát tisztítószer. De ennyire?

Mivel takarító cégem van, ezért rendszeresen kapok ajánlatokat különféle tisztítószerekre, valamint takarító eszközökre, a forgalmazó cégektől. Örülök is neki, szeretem az újdonságokat. Jó dolog fejlődni, és a modern környezetbarát, hatékony tisztítószereket használni. Mindig próbáljuk a legújabb technikát alkalmazni a takarítás során, figyelve a környezet szennyezés elkerülésére, illetve a takarítandó felületek állag megóvására.
A napokban felhívott egy tisztítószer forgalmazó cég üzletkötője, és ajánlotta, az általuk forgalmazott minőségi tisztítószereket. Megbeszéltünk egy találkozót, elmentem hozzájuk, és szépen sorban bemutatta a tisztítószereket. Tetszett amit láttam, tényleg minőségiek voltak. Sorra került a felmosó szer is.
Kézi felmosáshoz - tehát nem a súroló automatához való - tisztító szert mutatta. Az állaga jó volt, az illata is, illetve az ár - érték aránya is megfelelő volt. Tehát gazdaságos.
És most jön a lényeg:
Megkóstolod? - kérdezte. Néztem meredt szemekkel, mondtam köszönöm nem vagyok szomjas.
Persze azért nem tanácsos - mondta, mert különböző illat anyagok is vannak benne, de valóban környezet barát a termék. Vettem is belőle, be is rendszeresítettük, az összes általunk takarított irodáknál, irodaházaknál, társasházaknál. A takarítónőim nagyon meg vannak elégedve. Meg én is, hogy rátaláltam.