2010. október 4., hétfő

Mikroszálas törlőkesztyű.

Kíváncsiságból vásároltam egy mikroszálas portörlő kesztyűt. Gondoltam kipróbálom, hogy mit tud, hogyan lehet vele takarítani.
Nem volt drága, 500 Ft. - ot kért érte az árus, ugyanis Dunakeszin a búcsúban vettem:) Szerintem 100 Ft - os boltokban is meg lehet vásárolni.
Az érdekessége, hogy mind két oldalával lehet takarítani, port törölni. Az egyik fele amint a képen is látható  rojtos, a másik fele pedig sima. A kesztyűt felvettem és szépen áttörölgettem vele szárazon a bútorokat. A takarítás alkalmával összegyűjtötte a bútorokon levő finom por réteget, a sima részével pedig a tv üveg felületét töröltem le vele.
 Nos az árát megérte, nem rossz dolog, szépen lehet vele takarítani. Nagy előnye még az is, hogy a takarítás végeztével egész egyszerűen ki lehet mosni meleg vízben, így újból bármikor használható.