2011. május 20., péntek

Környezetbarát tisztítószerek.

Ismét egy vendég bejegyzést olvashattok a blogon, amelyet Szaniszló Szabó Zsuzsa írt.

Ha most végiggondolod Kedves Olvasó, hogy mi minden van a "takarítós polcodon",akkor talán nem is tudod felsorolni anélkül, hogy nem nézed meg.
Mert hát a lakásnak csillogni-villogni kell, jó illatnak kell lennie, egy porszem sem szállhat... Van ugyebár mosogatószer a szekrényben (ha volt 3at vihet, 2őt fizet akció, akkor több flakon is...), van egy bútorfény, valószínűleg spray-s változatban, van valamilyen fertőtlenítő, van egy általános lemosó, van parketta/laminált padló tisztító, van ablaktisztító, van zsíroldó, van szőnyegtisztító, vízkőoldó, wc-tisztító, van illatosító, öblítő, van por vagy folyékony mosószer-esetleg mindkettő-, külön a színes és külön a fehér ruhákhoz,...mit hagytam ki? Valamit még biztosan,de nem jut eszembe más:).

Ha azt mondom,hogy jó kis adag biológiai fegyvert tárolsz,elhiszed?

Nálunk is ugyanez volt a helyzet, aztán elkezdtem kutakodni, olvasgatni a témában.
Sosem szerettem a kémiát iskolában, így kicsit hosszabb időbe tellett míg átnéztem, hogy miben mi van.
Nem lettem nyugodt: pl. tisztítószerek nagy része ammóniát tartalmaz, ami allergiás reakciókat, légzési nehézségeket okozhat, de ott vannak a rákkeltő anyagok, a mérgező ásványi olaj származékok, a klór, a fenol, a marónátron és még sorolhatnám. Egyiket sem tenném a kávémba, nem igazán egészséges dolgok...

Olyannyira előre jutottam, hogy felvettük a kapcsolatot egy céggel, akik itthon foglalkoznak környezetkímélő tisztítószerekkel svájci technológia alapján, szigorú német és svájci minőség ellenőrzés mellett. 
Fontosnak tartom, hogy környezetkímélő termékeket ajánljak a vásárlóinknak, minőségi terméket és mindezt bárki számára elérhető áron. Örülünk neki, hogy már egyre több a visszatérő vásárlónk, egyre többen ajánlják a termékeket anyósnak, testvérnek, szülőnek, ismerősnek.