2011. január 7., péntek

Ne kérj nylonszatyrot.

Voltam egy gyógyszertárban vásárolni egy izomlazító krémet, mert focizás közben meghúzódott a derekam, ugyanis előtte nem eléggé melegítettem be. Szokásom, hogy mielőtt használok egy terméket, elolvasom az összetevőit. Csak ámultam, ugyanis a krém a következőket tartalmazza:
indiai kobrakígyó, csörgőkígyó, viparaméreg kivonat, valamint árnika tinktura.
Bekentem vele a derekamat, pár alkalom használat után már érzem a jótékony hatását.
De hogy jön ehhez a szatyor?
Egyszerű: a szimpatika emblémával ellátott gyógyszertárakban január hónapban sorsoláson vehetnek részt a vevők, ha a vásárláskor nem kérnek nylonszatyrot.
Egy program, amelyben a környezet tudasosságra próbálják az embereket nevelni.
Én sem kértem, egy kupont kellett kitölteni, remélem megnyerjük a wellnes hétvégét.
Ha nem az sem baj, ha a kígyó méreg krém elmulasztja az izom húzódásomat.
Csak nehogy a mellékhatása sziszegés legyen.