2011. január 13., csütörtök

A kidobott karácsonyfák.

Ismét a szezonja van a karácsonyfák kidobásának.
Az általunk takarított társasházakban a lakók gőzerővel hordják le a liftben, illetve a lépcsőn az elszáradt fenyőfákat, beborítva a lehullott tűlevelükkel minden létező területet.
Küzdünk a feltakarításával, egyszer reméljük elfogy.
Ismét elgondolkoztam rajta, hogy milyen pazarlás, és a természet kizsákmányolása a rengeteg kivágott fenyőfa karácsony előtt.
Tavaly én is vágott fenyőfát vásároltam, aztán szép lassan száradt itthon, majd tegnap leszedtem a díszeket róla, és átvittem a szomszédba, hogy égesse el.
A díszek leszedése közben rájöttem, hogy nem jó ez így.
A műfenyőt nem nagyon tolerálja a feleségem, ezért úgy döntöttem, hogy mostantól gyökeres fenyőfát fogok vásárolni, amit majd vagy kiültetek a kertbe, vagy odaajándékozom valamelyik ismerősömnek.