2010. május 26., szerda

A hirdetésre jelentkezek.

Naponta kb. öten felhívnak, hogy van  - e felvétel nálunk takarítói állásra. Ezzel nincs is semmi bajom, csak a megközelítésével.
Van olyan aki úgy kezdi, hogy látja a honlapunkon, hogy takarítócég vagyunk, szeretné megkérdezni, hogy van - e jelenleg felvétel nálunk. Mondom nincs, de leírom az adatait, hátha egyszer úgy jön össze, hogy szükségünk lesz a takarítói munkájára. Még becsülöm is az igyekezetét. Na de most jön a lényeg.
Sajnos vannak olyan emberek, akik így kezdik: Látta az interneten a hirdetésünket, érdeklődne, hogy hová kell menni a felvételre.
Először nem értettem, ugyanis mi nem hirdetjük sehol sem, hogy felvétel van takarító állásra. Aztán levágtam, hogy a honlapunkat olvassák, azt hiszik, hogy az egy takarítói állásra való felvételi munkaerő hirdetés.
Sajnos nem látják át, hogy az a takarítócégünk honlapja, ahol leírjuk, hogy milyen takarítási feladatokkal foglalkozunk.
Ilyen telefonból van napi 1-2. Fintorgok, és rendre elmagyarázom, bizony kicsit félreértelmezi a helyzetet.
És valamikor este 8 után is érdeklődnek "állás" ügyben.
Bántó nem akarok lenni a "jelentkezőkkel" de előbb - utóbb beleunok ebbe a helyzetbe.