2010. január 6., szerda

Köszi Timkee:)

Timkee- nek mindjárt kettő dolgot is szeretnék megköszönni:)
Az egyik a sablonom cseréje, segítségével egy jobb sablonra cseréltem a régit. Legalábbis szerintem jobb lett:)
A másik dologért a köszönet, hogy miatta reggel 6 órától havat takarítottam a társasházaknál:) Ugyanis amikor tegnap telefonon beszéltünk, megkérdezte tőlem, hogy nálunk esik -e a hó. Mondom nem. Erre tudjátok mit válaszolt?
Majd fog, ugyanis náluk már esik. Este nálunk is elkezdett esni, már akkor tudtam, hogy jó délelőttöm lesz.
Persze nem csak a hólapátolás a gond a társasházaknál, hanem az is, hogy a hólét, és a sót behordják a lakók a lépcsőházba, és így a takarítás is nehezebb. Szóval nagyon nem szeretem a telet. A hab a tortán az volt, hogy itthon is el kellett lapátolni a havat.
A vicces szomszéd meg vigyorogva megkérdezte, hogy hol voltál eddig, csak nem most keltél fel? Kedves Timkee! Köszi, legközelebb majd nyáron hívlak fel:D