2010. január 26., kedd

1 éves a blog.

Napra pontosan ma. Amikor egy évvel ezelőtt belefogtam a Tisztítás-Takarítás-Higiénia Blog írásának, nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle.
Januárban csak egy bejegyzésre futotta, februárban semmi, márciusban három, aztán lassan egyre több.
Az idő előre haladtával megjelentek a feliratkozok is a blogon, most jelenleg 101 rendszeres olvasóm van.
Sok blogot író ismerősre, és blog barátra tettem szert, az eltelt 1 év alatt.
Kaptam postán ropit Náncsitól, almást ehettem Hajnócánál, és ccsigaház küldött nekem karácsonyra Boban Markovic Orkestar cd -t. No és timkee, aki a blogom web mestere lett az idő folyamán:) És lett egy kisbarátom is Béla, Nyafkamacska macskája.
Az iwiwen is több blogot író ismerősöm is lett, köszönöm akik bejelöltek, vagy akit én jelölhettem be. Igazából mindenkit felsorolnák szívem szerint, de helyhiány miatt ezt most nem tehetem.
Az összes rendszeres olvasóm, és kommentelők fontosak a számomra, és higgyétek el, attól olvaslak benneteket, ha éppen nem is mindig kommentelek nálatok.
És pár infó a blogról: 1300 komment, 140 bejegyzés, a számláló 52075 - nél jár, a blog PageRank értéke pedig 4 -es lett.
Köszönöm mindenkinek a bizalmát, és hogy olvas.
Jövőre veletek ugyanitt.