2009. július 28., kedd

Kicsit fura íze volt a gyomírtónak.

Az egyik társasház hullámkővel lerakott járdáját ellepte a gyom.
Na gondoltam véget vetek neki. (Na jó, kicsit közösképviselő biztatásra) Szépen komótosan kigazoltam a járdát, utána pedig nekiálltam megkeverni a gyomírtót. Szépen kiadagoltam, és bele a szert a permetezőbe. Felpumpáltam, hogy nyomás alá helyezzem és elkezdtem a kiszórni a járdára a gyomírtót, hogy később esélye se legyen kinőni ennek a fránya gaznak.
Na egyszer csak kicsúszott a kezemből a pisztoly része, és pont az arcomba jött egy löket. Reflexből becsuktam a szemem, de az orromba, (pedig nem nagy szerintem, a feleségem szerint igen) és a számba is ment egy adag.
Olyan fanyarkás íze volt. Eldobtam mindent, lementem a társasház garázsába, és jó alaposan megmosakodtam. Inkább a jó szó, hogy lefürödtem. Szép látvány voltam csuromvizesen. Még jó, hogy nem jött lakó, biztos csodálkozott volna.
Visszavittem a permetezőt a közös képviselőnek, kérdezte ennyire meleg van, hogy így leizzadtam. Mondom nem, de legközelebb én nem permetezek, az biztos.
Szóval veszélyes szakma ez, tessék sajnálni.
Vagy én vagyok balfék:D