2009. július 20., hétfő

Kell a váltóruha, de ennyi?

A feleségem összepakolta a ruhákat, és egyéb, a nyaraláshoz szükséges dolgokat. Na de ennyit? Hétfőn reggel az indulás előtt rámutatott a kupacra. Maradjunk inkább a hegynél. Na ezt kellene betenni a kocsiba.
Na mondom ez komoly, úgy tudtam, hogy csak egy hétre utazunk el.
Ő is egy hétre gondolta a ruhákat. Kérdezem tőle minek 16o póló, 15 pár cipő, a gyerekeknek az egész ruhatára. A többit inkább nem is sorolom.
Hát kell, volt a válasz. Mi van ha esik az eső, fúj a szél? Nagy nehezen betuszkoltam a csomagokat a kocsiba (szegény, sajnáltam is rendesen) erre közölte, hogy a lányom biciklijét, és a fiam műanyag motorját is visszük.
Na mondom el sem indulok. Végül mégis rászántam magam az indulásra.
Értem én, hogy kell a váltó ruha, de ennyi?