2009. június 16., kedd

Az új munkaerő.

Nem mindenki tudja, ezt a történetet, bár márciusban már erről írtam a blogomban. Történt, hogy március végén, volt egy nagy autó balesetem. A másfél hónapos céges Berlingom totálkárosra tört. Hogyan? Hát az autónak nekiment fékezés nélkül ötvennel egy 37 tonnás kamion. Elbambult a kamionos "barátom". Persze természetesen az autóban ültem. Az autóra alig ismertem rá, darabjaira hullott szinte az összes üveg összetört, az ajtókat nem lehetett kinyitni. Autómentő, Váci kórház stb. Nagyon rossz érzés volt az ütközés pillanata, mintha egy gyorsvonat hajtott volna keresztül rajtam. Isteni szerencsém volt, hogy "csak" a lábam sérült, megúsztam 1 hónap kényszerpihivel, meg 10 db Zibor injekcióval amit a hasamba kaptam. És talán a legnagyobb szerencse az, hogy akkor pont a gyerekeim nem ültek hátul az autóban, ugyanis én szoktam őket reggelente vinni az oviba.
Azóta fizetett a biztosító, de így is kb. 500 000 Ft. -ot buktam azon, hogy egy ember néhány pillanatra elbambult. Persze még megy a harcom a biztosítóval, az elmaradt haszon, lábsérülés, mert nem tudtunk munkát elvállalni, meg miegyebek. Ráadásul még mindig félek vezetni, nézem a visszapillantó tükröt rendesen, hogy ugyan megáll - e időben a mögöttem jövő.
Na de az élet nem áll meg, ezért vettem Egerben egy másik autót, egy Renault Kangoot. Nekem nagyon bejött ez a márka, a családi is Renault, csak scenic. Rendesen dolgozik a kicsike, elfér a csomagtartójában jó sok tisztítószer, a benzin motoros fűnyíró és a fűnyíráshoz szükséges tartozékok, meg 5 000 db. szemetes zsák is.
Na ez már szakmai ártalom, hogy azt sorolom, mi mindent pakolok bele a csomiba.
Csütörtökön viszem felmatricáztatni Gödöllőre, már meg van a látvány terv is. Jó lesz.
Remélem ezzel már nagyobb szerencsém lesz, de megsúgom:
Kaptam rá áldást az egyik közös képviselőmtől.