2009. május 28., csütörtök

Egy padlószőnyegtisztítás története.

A napokban felhívott egy illető, hogy szeretné, ha kitisztítanám a padlószőnyegét. Megbeszéltük a részleteket, és a megbeszélt időpontra elmentem.
Amikor a telefonon beszéltünk, már akkor is szimpatikus volt, és személyesen is. Amikor megláttam a padlószőnyeget, amit ki kellett tisztítani, rögtön tudtam, hogy gond van. Kb. 10 éve lett lerakva, na azóta nem volt kitisztítva. Az újkorában fehér padlószőnyeg barna volt. Mondtam neki, hogy nem fogom tudni kitisztítani, amit meg is értett. Kérte, hogy akkor a szőnyeget próbáljam meg legalább, ha már ott vagyok, azzal nem volt gond, szép tiszta lett. Gondolkoztam közben, hogy hol hallottam róla már, olyan ismerős volt a neve. Aztán észrevettem a polcokon az ereklyéket. 50 évig boxbíró volt, és vagy 8 olimpián bíráskodott, megjárta a világot. Beszélgettünk, és mondom neki, hogy ennyi idő alatt sok élménye lehetett. Maga elé nézett, és csak mosolygott. Egyszer csak elkezdett keresgélni a fiókban, és elővett kettő fényképet. Nekem adta, mondta vigyázzak rá. Az egyiken KO-KO volt, a másikon Papp Laci.
Tőlük kapta.