2009. április 27., hétfő

Egy hétvégi pihenés története, kritikus szemmel. Ez nagyon nem tetszett.

A hétvégén voltunk egy vidéki nagyváros szállodájában pihenni, kikapcsolódni. Nem írom le, hogy hol, és melyik szállodában, mert nem szeretném rontani a szálloda hírnevét. Nem is ez a célom. Viszont a szoba amit kivettünk botrányosan koszos volt. Van egy szokásunk a feleségemmel: Ha elmegyünk nyaralni, vagy pihenni egy hétvégére egy szállodába, mindig kitakarítjuk a fürdőszobát higiéniai szempontok alapján. Nem szívesen ülünk rá a WC - re, illetve nem fürdünk olyan fürdőkádban, vagy zuhanyzóban, ahol előtte rengeteg ember megtette már ezt. Ez nem a szállodát minősíti, lehet, hogy minket, talán túlságosan finnyásak vagyunk, de kérem kettő kisgyerekkel biztosra kell mennünk. Amúgy ezzel nem csak mi vagyunk így, hanem elég sok ismerősünk is. Viszont ami most történt, az eléggé kellemtelen volt. Amikor elfoglaltuk a szobát a feleségemmel megdöbbenve álltunk. Eléggé koszos volt. Eléggé? Még ez a szó sem illik ide. Gondoltuk a szoba kitakarításához csak nem fogunk neki, úgyhogy lementem a recepcióra, mondtam mi a helyzet, erre ők: azonnal intézkednek. Adtak egy másik szobát. Egy nagyobbat, drágábbat, szebbet, ugyanazon az áron. És az tiszta volt. Ezt profin megoldották. A személyzetről annyit, hogy végig nagyon barátságosak voltak. Viszont véleményem szerint, a szálloda takarítását nem szervezték ki, azaz nem takarító cég takarítja. Valószínűleg saját alkalmazottakkal. Végül is nekem mindegy, hogy hogyan oldják meg, csak tisztaság legyen. Mert ha egy vendég reklamál, hogy koszosak a szobák, az már elég kínos nem? És nem csak a szállodának, hanem a vendégnek is.